终于 我考完了所有考试 也完成了我的第一个sem。

第一个音乐旅程。

26/11/2012

今天看到你
其是不是巧合啦
因为你明天有考试 哈哈哈
但是 是咯 还是很开心看到你
虽然说 你不属于我啦


我 其实在躲你
所以你找不到我
我也不想看到你
你记得我说过,
if you ever start to smoke again,
i will say sorry n broke up with you.
AND the good thing is, now we are not in the relationship.
SO, ya, you can do whatever you want.
Smoke, Drink, Anything.
I wont care that much.
But seriously, u start smoking, i will unfriend you.
cause u are leaving, and i think u will leave, and then, i can have more freedom than now.
i can think Carel more.
i can just ignore u.
im so regret to get the wrong feeling from you bro.

这个星期五就回家了。
给自己一个目标 回家学一切东西。
然后跟senior一样厉害。


家。 我想你了。
我需要的,不是你。
是家。


真正懂我的人,是Carel,是我家人,是Walter。

还有笨珍的那些人。

不是你。真的。
不是。
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Viann薇薇安 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()